فلوشیپ جراحی سرطان در تهران

متخصص سرطان سینه در تهران

متخصص سرطان سینه در تهران

متخصص سرطان سینه در تهران

درباره سرطان پستان
متخصص سرطان سینه در تهران | سرطان پستان ، رایج ترین نوع سرطان و یکی از علل شایع مرگ و میر زنان در سراسر دنیاست. این سرطان در نتیجه تغییر و اختلال در سلول های بافت پستان رخ می دهد و با توجه به گرید بندی و شدت درگیری بیمار می تواند عوارض و علائم مختلفی داشته باشد. عوامل زیادی می توانند سبب ابتلای یک فرد به سرطان پستان شوند که از این دلایل می توان به عوامل ژنتیکی و سابقه خانوادگی، پرتودرمانی و قرار گرفتن در معرض اشعه های خطرناک، و همچنین سبک زندگی ناسالم اشاره کرد.

اصلی ترین علامت سرطان پستان، تشخیص یا لمس توده یا توده های منسجم در بافت پستان است که در موارد پیشرفته به راحتی توسط متخصص سرطان پستان تشخیص است. در کنار آن، در برخی از موارد مبتلا به این عارضه ترشح مایع و گاهاً خون از نوک پستان ها مشاهده می شود. سرطان پستان در موارد متاستاز یا مراحل بسیار پیشرفته می تواند سبب بروز علائمی چون درد استخوان، ورم غدد لنفاوی، تنگی نفس و زردی شود.

دکتر سرطان سینه در تهران

امروزه با تغییر الگو های نا درست و در پیش گرفتن سبکی غلط از زندگی احتمال ابتلا به انواع بیماری ها از جمله سرطان سینه بیش از پیش است البته با افزایش بیماری ها، علم پزشکی هم پیشرفت های عظیمی در زمینه تشخیص و درمان کسب کرده است که به طور همزمان با رشد بیماری روش های جدیدی برای درمان آن ها ارائه شده است، از جمله این بیماری ها می توان به سرطان پستان و راه کارهای مختلف درمان آن اشاره کرد. این بیماری به عنوان شایع ترین بیماری در بین خانم ها شناخته شده است که علاوه بر شیوه نادرست زندگی عواملی دیگری در ابتلا به آن نقش دارند. هم چنین در صورت ابتلا فرد به این بیماری خطرناک یکی از ارکان اصلی موفقیت آمیز بودن شیوه درمانی، پزشک متخصص است زیرا با تشخیصی به موقع دیگر جای نگرانی وجود ندارد و با چند روش درمان قطعی امکان پذیر است.

متخصص سرطان سینه کیست و چه می کند؟

چرا تشخیص زود هنگام سرطان پستان مهم است؟
مانند بسیاری دیگر از سرطان ها، تشخیص به موقع و زود هنگام سرطان پستان می تواند نقش بسیاری مهمی در اتخاذ شیوه های درمانی مؤثر داشته باشد. غربالگری و آگاه سازی افراد درباره سرطان پستان یکی از اولویت های نظام های بهداشتی پیشرفته در سراسر دنیاست. طبق توصیه سازمان بهداشت جهانی ، زنان بالای 40 سال خصوصاً اگر سابقه خانوادگی یا زمینه های ابتلا به سرطان دارند باید تحت نظر متخصص سرطان پستان به صورت دوره ای و سالیانه تحت آزمایشات و معاینات بالینی قرار گیرند.

خود آزمایی پستان یکی از روش های تشخیص زودهنگام سرطان پستان است و می تواند پیش از هر گونه مراجعه به پزشک ، به تشخیص زودهنگام علائم ابتلا به سرطان پستان کمک کند. در کنار خود آزمایی، انجام آزمایشات دوره ای ماموگرافی و سونوگرافی پستان در افراد بالای چهل سال می تواند سرطان را پیش از رسیدن به مراحل خطرناک تشخیص دهد. در صورت لمس توده های منسجم در پستان و مشاهده ناهنجاری در پستان های خود ، سریعاً به بهترین متخصص سرطان پستان مراجعه کنید.

چگونه بهترین متخصص سرطان سینه در تهران را بشناسیم؟

با توجه به این که درمانی موفقیت آمیز نیاز به پزشکی متبحر دارد و انتخاب بهترین دکتر برای سرطان سینه هم از مهم ترین مولفه های درمانی شناخته می شود، باید بر اساس معیار و ملاک های که دارید لیستی از خصیصه های اصلی بهترین پزشک را تنظیم کنید تا در انبوه این کلان شهر بتوان انتخابی صحیح داشت. اگر در تهیه چنین فاکتور های دچار ابهام هستید ما با در اختیار گذاشتن لیستی از ویژگی های بهترین دکتر سرطان سینه به شما کمک خواهیم کرد.

ویژگی های بهترین متخصص سرطان سینه

دانش و تجربه بالای پزشک به عنوان دو بال لاینفک هر پزشکی هستند.
تعداد بالای درمان و عمل های جراحی موفقیت آمیز در این زمینه
میزان بالای رضایت مندی بیماران و مراجعه کنندگان سابق وی
بیمار محور بودن یکی دیگر از خصائص بهترین پزشک است چرا که جان و سلامتی بیمار را به منافع شخصی خود ترجیح نمی دهد.
صبوری، دلسوزی، مهربانی، خوش رویی و اعتبار، از جمله فضائل نیکویی است که یک پزشک خوب از آن برخوردار است.
پایبندی به اخلاق حرفه ای و سوگند نامه پزشکی
مهارت بالای برقراری ارتباط با بیمار
در رابطه با دریافت حق ویزیت منصفانه برخورد کند.
مطبی با محیط آرام، شیک و دلنشین داشته باشد.
برنامه ریزی داشته باشد و در قبال اتلاف وقت مراجعه کنندگان در مطب مسئول باشد و به آن ها احترام بگذارد.
در تمام طول مدت دوره درمانی محرم اسرار بیمار خود باشد و تحت هیچ شرایطی پروند پزشکی بیمار را حفظ کند مگر در مواقعی که به سلامتی و جان بیمار وابسته باشد.

روش های درمانی سرطان سینه

انتخاب روش مناسب برای درمان سرطان پستان تا حد زیادی به میزان پیشرفت سرطان و شرایط جسمانی بیمار بستگی دارد. با این حال عمده روش های درمانی برای مقابله با این سرطان به صورت ترکیبی از انواع روش های مختلف شامل جراحی، شیمی درمانی، پرتو درمانی و درمان با استفاده از داروهای هدفمند انجام می شود.

جراحی در بسیاری از مواقع به عنوان آخرین و قطعی ترین راهکار و با هدف حذف تومور و بافت های اطراف آن به منظور جلوگیری از پیشروی سرطان و سرایت آن به سایر بخش های بدن از طریق شبکه لنفاوی انجام می شود. در گذشته جراحی سرطان پستان به عمل ماستکتومی یا پستان برداری محدود می شد. در این روش کل بافت پستان شامل لوبول ها، داکت ها، بافت چربی به همراه نوک پستان و هاله اطراف آن به اضافه بخشی از غدد لنفاوی بدن حذف می شد. اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی، در بسیاری از موارد نیازی به برداشتن کل پستان نیست و با استفاده از عمل لامپکتومی می توان بخش عمده ای از بافت پستان را حفظ کرد.

متخصص سرطان سینه در تهران

جراحی پستان گاهی نیز به منظور پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه صورت می گیرد. این جراحی در زنانی که سابقه خانوادگی و ریسک بالای ابتلا به سرطان پستان ذارند انجام می شود. در طول این عمل، کل بافت پستان توسط جراح و متخصص سرطان سینه برداشته می شود و به طور همزمان فرایند ترمیم پستان با استفاده از پروتز یا تزریق چربی انجام می شود.
بهترین فوق تخصص سرطان پستان باید بتواند درمانی متناسب با بیمار را انتخاب کند، البته این انتخاب به شرایط فیزیکی و روحی بیمار بستگی دارد. دارو درمانی، عمل جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی از جمله درمان های رایج در میان بیماران مبتلا به سرطان پستان هستند. پزشکان با توجه به معاینات فیزیکی و بالینی با کمک بیوپسی، تصویر برداری های ماموگرافی سینه، سونوگرافی و ام آر آی نوع بیماری را تشخیص و راهکار درمانی را ارائه می دهند.

نحوه انتخاب بهترین متخصص سرطان سینه

شما مخاطبین عزیز برای این که در بین گزینه های موجود انتخابی صحیح داشته باشید، می توانید از طرق مختلف به هدف خود دست یابید، یکی از این راه ها جستجو در موتور های هوشمندی چون گوگل است که مقالات و اطلاعات مرتبط با بهترین دکتر سرطان سینه را در اختیارتان قرار می دهد تا با افزایش آگاهی تان انتخابی اصلح داشته باشید. علاوه بر این با برداشتن آدرس و شماره تلفن مطب یا کلینیک از وب سایت های معتبر پزشکان در گوگل به محل مورد نظر مراجعه می کنید و سوالات خود را از منشی مطب یا مراجعه کنندگان حاضر در مطب می پرسید. هم چنین می توانید از دوستان، آشنایان و اقوام مشورت بگیرید.

اهمیت انتخاب بهترین متخصص سرطان سینه

به دلیل پیچیدگی و حساسیت بسیار در اندام و آناتومی زنانه وجوددارد برگزیدن بهترین پزشک برای درمان بیماری های زنانه از اهمیت بسیار بالای برخوردار است، زیرا در صورت عدم انتخابی صحیح و با کوچک ترین بی دقتی خساراتی بسیاری به بار می آید.

متخصص سرطان سینه
فوق تخصص سرطان سینه
دکتر سرطان سینه در تهران
دکتر سرطان سینه
جراح سرطان سینه در تهران
جراح سرطان سینه
پزشک سرطان سینه